Eddie

Eddie
Szavazz Te is!
  •  
  •  

Az ötlet

Meggyőződésünk és a tanulók álláspontja, hogy a tanulási folyamatot sokkal érdekesebbé, élményszerűbbé és interaktívabbá lehetne tenni a tanulók számára a jelenkor modern technológiáival. A mai fiatal generációnak, már természetes az okostelefon jelenléte és használata, a benne rejlő potenciált mégsem használják ki ezt olyan területeken, mint például az oktatás.
Ötletünk neve Eddie, mely egy okostelefon alkalmazás és egy tankönyv hibridje.
Megoldásunk két részből állna. Az egyik a már megszokott és kötelezően választható magyar oktatásban használt általános iskolás tankönyv. A másik pedig egy okostelefonos alkalmazás, ez a kettő egészítené ki egymást. A tankönyv megtartaná a klasszikus értelemben vett könyv szerepét viszont az alkalmazást az adott tematikájú tantárgyra szabnánk. A már meglévő könyvben lévő képeket az alkalmazás, mint speciális jelölő értelmezné, azokat képes lenne felismerni. Az alkalmazás a beszkennelt kép alapján a kiterjesztett valóságban (AR – Augmented Reality) jelenítene meg különböző tartalmakat. A megjelenített tartalom lehet egy forgatható 3D-s modell, animáció, videó, kép.

Eddie – az élményalapú tanulás!

Az alkalmazás Facebook oldala: https://www.facebook.com/eddieapp/

Projektünk fő célja, hogy a tanulási folyamatot érdekesebbé és interaktívabbá tegye. Az általános iskolák gyakran nem tudnak vagy nem lehetséges beszerezni olyan kellékeket és eszközöket melyekkel megfelelően tudnák szemléltetni az adott természettudományos tantárgyban előforduló témaköröket. Az alkalmazásunk segítségével úgy tudunk a tanulók számára érthetőbb, érdekesebb tanórákat, illetve otthoni házi feladat készítést nyújtani, hogy az az iskola számára költségcsökkentéssel is járhat. Az iskolákban általában problémát jelent, hogyha a tanuló rendelkeznek okostelefonnal és az a tanítás alatt is nála van. 2 fajta álláspont van a tanároknál, hogy nem vehetik elő egész a tanítás végéig a telefont vagy hogy szünetekben megengedett. Ebből a szempontból a mi megoldásunk lehetőséget csinál azzal, hogy a telefonra mint oktatási eszközre is lehet tekinteni.

Az alkalmazásunkat a két legnagyobb alkalmazás áruházából ingyenesen lehetne letölteni, a Google Play-ből és az Apple AppStore-ból. Az alkalmazás használata közben a Google AdSense használatával személyre szabott reklámokat, illetve szponzorált tartalmakat jelenítenénk meg, szintén a kiterjesztett valóságban. A reklám nélküli verzió plusz költséggel megvásárolható lenne.

Kérdésed van? Keress meg minket az alkalmazás Facebook oldalán és üzenj nekünk!

Csapatunk

Csapatunk rendszeresen fejleszti magát, különböző workshopokon, konferenciákon veszünk részt és ezt a tendenciát a jövőben is folytatni fogjuk. Könnyíti a munkánkat az, hogy személyesen is elég jól és régóta ismerjük egymást. A projektünket szeretnék a magyar oktatási rendszer szerves részévé tenni, méghozzá úgy, hogy a már megszokott és kötelezően választható tankönyvekhez szabnánk az alkalmazást. Szeretnénk a környező országok felé is nyitni, részben azért mert csapatunk tagjai vajdasági születésűek ezért szeretnénk a szülővárosunkhoz közeli iskolákat is bevonni.

  • Apró Alekszandra – alapító: Meggyőződése, hogy sok innovatív terv a tálaláson bukik el. Fontosnak tartja, hogy valami ne csak technológiailag új hanem felhasználó barát is legyen. Ezen dolgozik a csapatban nap mint nap. Jelenleg 21 éves és nagy álma, hogy a közeljövőben elmondhassa: ő egy fiatal vállalkozó.
  • Muhi Kristóf – alapító, vezető fejlesztő: 21 éves, mérnökinformatikus hallgató. 8 éves korában készítette el első weboldalát és 12 évesen kezdett el Pascal-ban programozni. Állandóan az innovációs lehetőségeket keresni, a csapaton belül a vezető fejlesztő szerepét tölti be.
  • Kávai Konrád – design, pr: A Neumann János egyetem másodéves hallgatója. Mérnökinformatikát tanul, de a csapatban ő felel a multimédiáért és a designért. A tanulmányai mellett weblaptervező gyakornokként dolgozik egy kecskeméti cégnél. Szabadidejének nagy részét a fotózás és videózás kreatív tevékenységének teszi ki.
  • Petar Opačić – fejlesztő: 21 éves, informatika hallgató az Újvidéki FIMEK egyetemen. 18 éves korától programozással foglalkozik és már több weboldalt, valamint appot is csinált Android és Windows platformra. A csapaton belül a fejlesztőként tevékenykedik.
  • Bicskei Károly – 3D modellezés: 12 évesen hozta világra az első virtuális modelljét az általános iskolában, amit a Google SketchUp segítségével készített. Mára, ez a szám több százszorosára nőtt. 21 éves és gépésztechnikus hallgató a Szabadkai Műszaki Szakfőiskolán. A csapaton belül a kiterjesztett valósághoz szükséges 3D modellek készítéséért felelős.
  • Juhász Csaba – 3D modellezés: 22 éves, harmadéves gépészmérnök hallgató a Neumann János Egyetemen. A csapaton belül a 3D modellek készítéséért felelős. A 3D modellezést a középiskolában kezdte el, és azóta is fejleszti a tudását. Mostanra már több tervező szoftver használatát is elsajátította, és számos bonyolult modellt/szerelést készített már el.
  • Székely Krisztián – projekt koordinátor: 21 éves, Kecskeméten a Neumann János Egyetemen mérnökinformatikát, ipari informatikát tanul. 2017 őszén Dániában folytatta tanulmányait, és az ott szerzett tapasztalatokra támaszkodva a csapatban tanácsadással és a projekt koordinálásával foglalkozik.